Verstappen is excuses van Red Bull zat: ‘Hoef niet te zeggen wie dat is’

18:59, 20 jul 2024
76 Reacties

Max Verstappen is niet blij. Red Bull Racing bracht het grootste updatepakket van het huidige Formule 1-seizoen mee, maar het is volgens de Nederlander nog steeds niet goed genoeg. Dat blijkt ook uit zijn derde startpositie op de grid in Hongarije, achter de McLarens van Lando Norris en Oscar Piastri.

Verstappen gefrustreerd door updates Red Bull

Voorafgaand aan het Grand Prix-weekend op de Hungaroring liet Verstappen zich nog hoopvol uit over de updates van Red Bull, maar inmiddels is de Nederlander minder positief gestemd. Dit omdat de RB20, ondanks alle updates, nog steeds niet goed genoeg presteert volgens Verstappen. Gevraagd waarom dat hem dit keer extra frustreert, antwoordt hij: “Omdat ik wel had gehoopt dat het wat meer had opgeleverd.”

Door GPblog gevraagd hoe het kwam dat het er op vrijdag beter uitzag, reageert Verstappen dat hij eigenlijk helemaal niet zo blij was met de prestaties in de vrije trainingen. “Ik zei gisteren al dat het niet optimaal was. Misschien hebben we daar iets andere meningen over dan”, stelt de Red Bull-coureur vast.

Is het nog wel recht te trekken door Red Bull dit weekend? “Ik denk dat zij [McLaren] er op de longrun ook heel sterk uitzagen. Dat zijn ze de laatste paar wedstrijden natuurlijk al geweest. Daar zie ik ook niet ineens dat wij sterker zijn”, vervolgt Verstappen, die opmerkt dat zijn team inmiddels op alle soorten circuits en in alle omstandigheden verslagen wordt. “Op pure snelheid”, voegt hij daar nog aan toe.

Verstappen: 'Bij Red Bull niet allemaal op zelfde golflengte'

Verstappen is duidelijk gefrustreerd en het feit dat niet iedereen in het team er hetzelfde in staat, helpt daar niet bij. De Nederlander zegt er geen baat bij te hebben om excuses te zoeken voor de tegenvallende prestaties van de RB20. “Bij mij weten ze in ieder geval dat ik geen excuses maak. Ik ben altijd reëel daarin. Misschien zit niet iedereen op dezelfde golflengte”, vertelt hij.

Dat niet iedereen bij Red Bull de ernst van de situatie lijkt in te zien, irriteert Verstappen naar eigen zeggen niet. “Maar ik denk dat sommige mensen wel een beetje wakker moeten worden”, voegt hij eraan toe. Gevraagd wie degenen zijn die wakker moeten worden, zegt hij: “Ik hoef niet in detail te treden wie dat is.”

Verstappen maakt zich dan ook zorgen, niet alleen over het constructeurskampioenschap. “In het begin werden ze steeds tweede of derde, maar is het zo dat ze gaan winnen, misschien eerste en tweede worden of eerste en derde. Op een gegeven moment is dat gewoon niet vol te houden, maar ja, we doen ons best.” Gevraagd of hij zich ook zorgen maakt over zijn eigen positie in het coureurskampioenschap, antwoordt de Nederlander: “Daar ben ik wel mee bezig, ja.”

76 Reacties
Tjon, I 21 juli 2024 om 11:32+ 587

Heel veel gezeur om niks .Winnaars zijn altijd kritisch en egoistisch

User Avatar
Philo1212 21 juli 2024 om 10:39+ 464

Mag zijn, maar om zo'n beetje de tweede snelste auto na de McLarens te hebben, betekent dat Max helemaal kan laten zien dat hij als coureur de doorslag geeft en Zak Brown vanmiddag weer het nakijken kan geven. Ferrari en Mercedes zijn veel wisselvalliger. Kan me herinneren dat Max veel happier was met de auto van vorig jaar... Die van stal halen?

W 21 juli 2024 om 10:13+ 1

Jullie snappen toch wel dat hij volgend jaar gewoon in de Mercedes zit.

Kevster.01 21 juli 2024 om 8:48+ 12

"Daarnaast, en het heeft weinig met Newey te maken, is de auto al vanaf het begin van het seizoen moeilijker bestuurbaar dan de wagen van vorig jaar, en dat is iets wat Max ook al het hele seizoen zegt." Het is algemeen bekend dat Newey niet heeft meegewerkt aan het doorontwikkelen van de huidige auto. Dit is Wache z'n kindje. En het wordt helaas pijnlijk duidelijk, dat ie niet het niveau heeft van Newey. Max klaagt al tijden over de druk op de voorzijde, en Wache kan dat maar niet verbeteren.

T.Walkinshaw.Arrows 21 juli 2024 om 4:20+ 4723

Mentaliteit vd winnaar. Nooit tevreden, iedereen op 1 lijn krijgen, geen excuses zoeken en vooruit durven kijken dat het zo niet langer kan. Maakt geen flikker uit hoe goed werk ze afgelopen jaren verricht hebben, het enige waar het om draait is het nu. Hij eist het maximale maar de design afdeling heeft duidelijk steken laten vallen, en krijgt het niet op de rit. Dat kan de titel gaan kosten, ook als je zo goed bent als Max. Je ziet aan Perez hoe slecht die auto is dit jaar. Gewoon geblunderd qua design, en niet toevallig zodra Newey uit beeld raakte.

Herman Borsato 20 juli 2024 om 22:48+ 3

Dus meneer kan alleen maar winnen als hij een oppermachtige auto heeft. Doe wat voor je riante salaris zondee een cent belasting te betalen. Ziekelijk dikke vinger naar de gemeenschap. Gogo Norris!

User Avatar
'denise' 21 juli 2024 om 24:08+ 4580

Je haalt er veel bij zoals geen belasting betalen. Ik zie Max als een perfectionist en dat ook verwacht van zijncollega’s. Helaas blijkt dat er intern andere belangen spelen die het anders zien. Maar wie weet wint Morris morgen voor jouw en ik hoop dat Max optimaal presteerd ondanks wat de uitkomst ook zal zijn.

dtsv 21 juli 2024 om 24:16+ 1024

Ehm, betaal jij wel belasting in een land waar je niet woont...? Halve tamme.

F1fan4ever 21 juli 2024 om 24:18+ 108

Beetje jaloers op andermans salaris en daar geen belasting over hoeft te betalen? Zou jij niet hetzelfde doen als je de kans kreeg? Max kan in iedere wagen rijden en ook ermee winnen. Jou Norrisje is inmiddels een klein arrogant kereltje aan het worden. Eerst kreeg hij geen woord uit zijn verlegen bekje en keek hij maar net onder het klepje van zijn petje door. Nu zoekt ie zowat de pers op en vind zichzelf heel wat. Maar kan ondertussen wel niet eens zelf bepalen welke soort banden hij onder zijn wagen moet laten zetten en gaat vragen welke de andere coureurs eronder hebben. Nou, dan ben je mijn inziens geen goed. Coureur. Net als die andere domme Britt Hamilton die zelf niet eens in staat is om zelf de instellingen te doen geven hoe hetgewenst is. Iedere Coureur is afhankelijk van zijn materiaal dat hij ter beschikking heeft. Ook jou Landootje. Ik wil nog weleens zien of na Spa francourchamps de McLaren's nog zo snel zijn. Hun voorvleugel buigt door wat niet toegestaan is. Daar komt bij de race in België meer controle op d m v camera's. Dan gaan we het zien. Slaap zacht hé!! Gogo Max

custermans 21 juli 2024 om 24:32+ 3705

Qua talent is Verstappen veruit de beste op de grid maar het is Harry Potter niet, als je auto niet goed genoeg is kun je niet voor de zege vechten.

maxera 21 juli 2024 om 24:54+ 160711

Ik snap dat je provoceert Borsato, maar je maakt je verhaaltje totaal ongeloofwaardig Max scoort al een tijdje met een mindere auto waar Lando het met een dominante auto laat liggen.

T.Walkinshaw.Arrows 21 juli 2024 om 4:13+ 4723

Nieuw account, maar met zulke stompzinnige bijdrages mag je het alweer deleten.

JohD 20 juli 2024 om 22:11+ 295

RBR heeft zelf richting Max voor wat betreft de verwachtingen mbt de updates de lat hoog gelegd. Als t morgen in de race net zo gaat als vandaag en gisteren, de updates niet brengen wat ze beloofden, en max daarnaast zeer fundamentele kritiek uit over hoe hij vindt hoe sommige RBR teamleden er in staan,hoe het gaat in het team, en hoe hij er over praat, dat gevoegd bij de wanstaltig slechte performance van Perez, dan moet ik nog zien wat Max doet in 2025 als het zo blijft en er geen verbetering komt. Constructeurskampioenschap komt nu serieus in gevaar. En ook het kampioenschap als het zo doorgaat. Spanning vind ik prima en alleen maar mooi maar RBR gaat eerder achteruit dan vooruit qua ontwikkeling vd RB20, waar andere teams steeds sterker worden en met 2 gelijkwaardige coureurs strijden en punten behalen. Dat dat hem zorgen baart snap ik volkomen.

User Avatar
Bulborb 20 juli 2024 om 22:07+ 2505

Kan ook het spel zijn van ‘geen winnende auto kunnen leveren’.

JohD 21 juli 2024 om 11:29+ 295

Vorige 2 jaren liep Horner met zijn neus omhoog van trots zo van we zijn oppermachtig en hebben verreweg het beste voor mekaar en nu staan ze stil en roept of meer dat de grens een keer bereikt is, minder windtunneltijd etc. En de anderen dichterbij komen. Is logisch maar ik snap Max met alle gesodemieter vd afgelopen tijd, goede mensen die vertrekken, Perez die er niks van bakt, dat hij nu klaagt

Gebruiker 2004 20 juli 2024 om 21:51+ 3162

De eerste reacties die ik lees stellen dat Max niet zo moet zeuren, maar daar ben ik het niet mee eens. Denk je dat Vettel, Schumacher, Hamilton en vele andere (meervoudige) kampioenen niet klagen als de auto niet naar behoren werkt. Journalistiek tegenwoordig gaat niet meer om verslag te leggen van de feiten, maar de feiten verdraaien en uitspraken vervormen om zoveel mogelijk drama en schade aan de betrokken partijen te creëren.

F1fan4ever 21 juli 2024 om 24:24+ 108

Beter is het niet uit te leggen. Ben het helemaal met jou eens. Alles wat Max zegt wordt verdraait weergegeven en uit de proporties getrokken. Zegt Max B maakt een verslaggever er Z Q of zelfs V van. Dan kun je beter maar kort iets weergeven.

User Avatar
Peter Pauer 20 juli 2024 om 21:32+ 3270

Zonder strijd geen overwinning?

Martijn Jonker 20 juli 2024 om 21:14+ 1033

Ach het is maar een kwalificatie. Vanaf de 3e plek is niet zo slecht. Wellicht dat het morgen in de race op strategie prima kan gaan. Het zal weer close worden tussen Lando n Max.

Senna the one and only GOAT 20 juli 2024 om 21:01+ 0

Hahahah hij heeft jarenlang veruit de snelste auto gehad zonder enig concurrentie dankzij RB. Nu zit het heel even tegen (nog steeds makkelijk de tweede auto op de grid) en gaat hij lopen huilen op zijn Verstappens. Stel je eens voor dat hij de afgelopen 3 jaar in een MB had gereden dat was pas mooie tv geweest. Deze verwende puber denkt dat hij het alleenrecht heeft op winnen en de snelste auto ?. Volgens zijn blinde fanbase zou hij in alle auto’s met twee vingers in zijn neus kampioen worden…..

Scorpiuz 20 juli 2024 om 20:54+ 556

Perez houdt heel dat team achter. Yuki Ricciardo of Lawson zouden al een flinke verbetering zijn.

PKRacing 20 juli 2024 om 20:29+ 86

Het is logisch dat hij dat nu zegt! Men heeft updates beloofd. Max heeft speciaal in de simulator getest. En in de praktijk blijkt alles niet zo te werken en kan RB hem geen materiaal geven wat hij nodig heeft. Dan zet je alles op scherp en of je vertrekt.

User Avatar
Golden Gate 20 juli 2024 om 20:44+ 2255

Klopt, en dat maakt pijnlijk duidelijk dat Newey wel degelijk veel belangrijker is dan Horner stelt. Eveneens laat het zeer duidelijk zien dat Wache en zijn team niet bij machte zijn een goed pakket te leveren. Voor dit jaar gaan ze hopelijk niet zoveel inleveren dat ook het WDC in gevaar komt, maar voor '25 zal ook kamp Verstappen zien dat er reden tot grote zorg is, om het over '26 nog maar helemaal niet te hebben. Ik blijf er van overtuigd dat Max eind dit jaR weg is bij RB.

User Avatar
Ruud Jansen 20 juli 2024 om 21:50+ 560

Verstappen heeft ookal heel lang aangegeven dat de simulatorgegevens niet overeenkomen met de realiteit en gevraagd of ze dit wilden fixen. maar ze namen hem niet serieus.!..

Max#1 20 juli 2024 om 19:57+ 416

Ik ben een van Max's grootste fans, maar dit had hij niet hoeven zeggen. Red Bull heeft hem 2 seizoenen een auto gegeven waarmee hij veel records heeft kunnen verbreken. Dat hij gefrustreerd is begrijpelijk, maar dit voelt als moddergooien naar mensen in de fabriek. Zelfs als hij gelijk heeft over de updates kan hij ook alleen zeggen dat ze niet naar verwachting werken. Geen reden om je collega's zo negatief te bespreken.

User Avatar
Brom 20 juli 2024 om 20:10+ 733

Zoals hij zelf zegt “Ik mag toch gefrustreerd zijn”? Max verwacht 100% van iedereen en hij heeft kennelijk al een tijd het gevoel dat er een aantal ‘collega’s’ zitten te pitten. Hij waarschuwt dat er iets moet gebeuren anders wordt het erger en erger. Dat heet vechtlust, en dat is een kampioen waardig. Kortom, je post slaat nergens op.

MikeJohansen 20 juli 2024 om 20:14+ 8

Max maakt zelf ook fouten. Hij is zelf ook niet 100%. Vorig race weekend had hij de vloer gesloopt. En de vechtlust is er bij Red Bull, anders hadden ze niet nu al grote updates gebracht maar pas na de zomerstop.

User Avatar
Brom 20 juli 2024 om 20:20+ 733

Ik vind die updates (zeker als ze niet werken) geen teken van vechtlust, sterker nog, die worden al maanden van tevoren gepland. Dat Max die vloer van die tractor sloopt is niet geheel aan hem te wijten.

User Avatar
Alfa arie 21 juli 2024 om 8:20+ 5406

Aan wie wel dan ? Tractor valt ook wel mee, zo slecht is de RedBull natuurlijk ook weer niet..

User Avatar
Ruud Jansen 20 juli 2024 om 21:54+ 560

helemaal niet waar. deze updates zaten al veel eerder in de pipiline, maar er was vertraging, waardoor iedereen die wél updates meenam, simpelweg makkelijk het gat konden dichten.

Max#1 20 juli 2024 om 20:22+ 416

Dat is geen vechtlust, maar je collega's voor de bus gooien. Helemaal logisch dat hij gefrustreerd is, maar dat hoef je niet op deze manier te uiten. Want denk je nu werkelijk dat je je collega's op deze manier weet te motiveren? Wat dat betreft heeft de internationale media wel gelijk, zodra het tegenzit kan hij zich als een verongelijkt kind gedragen. Van een wereldkampioen als Max mag men meer verwachten. Juist wanneer het lastige tijden zijn. En als het hem niet meer bevalt bij Red Bull dan kan hij ook gewoon vertrekken.

miq500 20 juli 2024 om 20:32+ 5061

Weer zo.n reactie van een raketgeleerde die langs de zijlijn staat en toekijkt. Heb je ook wat bereikt in de F1? Ook al is in zo.n positie gezeten.? Ik krijg chronische buikloop van gasten zoals jij die hier ff komen verkondigen wat Max wel en niet moet doen.Ook weer zo.n toetsenbordridder die meent alles te weten.Daarom zit hij in die auto en jij niet. Kansloos geleuter.

Max#1 20 juli 2024 om 22:18+ 416

Ik ben er ook niet op tegen dat hij kritisch is. Integendeel zelfs. Maar niet alles hoeft in de media gezegd te worden.

maxera 20 juli 2024 om 21:52+ 160711

Max is als 1e kritisch op zichzelf, dan mag hij toch ook van anderen verwachten dat ze er vol voor gaan, als het goed is is hij ook de 1e om ze te prijzen.

Max#1 20 juli 2024 om 21:15+ 416

Niet alles wat Max vindt (en hij zal vast gelijk hebben) hoeft hij ook in de media te zeggen. Men werkt zich in de fabriek een slag in de rondte om de updates eerder te brengen en vervolgens kraakt hij ze + bepaalde collega's publiekelijk af. Lekker voor het moraal van het team. Maar goed, kritiek op Max in wat voor vorm dan ook is hier uit den boze.

miq500 20 juli 2024 om 20:55+ 5061

Nee,is gewoon objectief bekijken. Maar je hebt ook veel medestanders zie ik hier. Dus stug volhouden.

Max#1 20 juli 2024 om 20:41+ 416

Oh jee, iemand heeft een keer kritiek op Max en meneer is gelijk op zijn pik getrapt. News flash: Max is een briljant coureur maar geen heilige. En niet alles wat uit zijn mond komt is correct. Soms is hij gewoon lomp, net als zijn vader. Zijn talent is geen excuus om af te geven op collega's.

User Avatar
Alfa arie 20 juli 2024 om 23:41+ 5406

Volgens mij kan iedereen hier een beschaafde reactie geven, ik denk ook niet dat jij wel in de F1 hebt gereden dus wat is het verschil, doe een beetje leuk, als het bij Verstappen even niet gaat zoals hij wil of verwacht word het een vervelend ventje, let maar op

F1fan4ever 21 juli 2024 om 1:10+ 108

Zo. Die zit. Goeie man???. Die vreet morgen geen brood meer hahaha

User Avatar
Brom 20 juli 2024 om 20:34+ 733

Ooit gehoord van ‘de druppel’? Voor Max was dat dit moment. Hij houdt zich al weken gedeisd, probeert zich niets aan te trekken van de politieke spelletjes om hem heen en rijdt de ballen uit zijn broek, maar ziet zijn team de ene fout na de andere maken. Daarbij moet ie ook nog de kar in zijn eentje trekken vanwege zijn totaal falende teamgenoot. Als je je daarin niet kunt verplaatsen dan ben je geen Max fan en zou ik mijn naam heel snel in ‘Karen’ veranderen.

Max#1 20 juli 2024 om 21:06+ 416

Haha, hoe oud ben je ? Niet erg volwassen.

User Avatar
Brom 20 juli 2024 om 21:04+ 733

Prima, Karen. Jij deugt tenminste.

Max#1 20 juli 2024 om 20:59+ 416

Klaarblijkelijk ben je iemand die het niet kan hebben dat iemand een andere mening heeft. In plaats daarvan maak je het persoonlijk door te schermen met woorden als 'Karen' en 'troll'. Je kan ook fan van iemand zijn maar wel kritisch blijven op zijn gedrag/uitspraken.

User Avatar
Brom 20 juli 2024 om 20:48+ 733

Mijn god, I smell a troll… fijne avond verder.

User Avatar
Ruud Jansen 20 juli 2024 om 22:03+ 560

dat doe jij toch nu ook al 5X ofzo..?. kijk eens in de spiegel, want jij doet precies waarvan je hem beschuldigt. misschien moet je het woord hypocriet eens opzoeken in het woordenboek.!..

Max#1 20 juli 2024 om 20:46+ 416

Wat een onzin. En als dit de druppel is dan kan hij ook gewoon vertrekken. Hij is niet de enige coureur die niet altijd wint. Zijn immense talent is geen excuus om altijd maar te zeggen wat je vindt.

User Avatar
Golden Gate 20 juli 2024 om 20:48+ 2255

Niet eens: dit is Max ten voeten uit en een teken van een ware kampioen. Vergelijk maar eens met de allergrootsen, Senna, Schumacher etc, die hadden dat ook, nooit tevreden, altijd kritisch en de negatieve punten benoemen.

User Avatar
Brom 20 juli 2024 om 20:50+ 733

Precies, I rest my case.

F1fan4ever 21 juli 2024 om 24:49+ 108

Deed Hamilton dat niet ook toen het niet goed ging? Iedereen is anders. En als Max vind dat hij zo zijn team wakker houd dan zal dat wel zo zijn. Daar weet jij geen prut vanaf. Net als ik en de rest van Nederland ook niet. Hoe reageerde jij toen jou leraar jou aansprak op jou misschien wel erg slechte prestaties? Klapte je dicht of......Deed jij het daarna niet beter toen? Of was jij die PERFÈCTE leerling toen?!? Max is een perfectionist.

@Stergram@ 21 juli 2024 om 1:36+ 125

Max1 ..Daarom loopt ie te mekkeren nu ,ruzie zoeken om naar Mercedes te gaan hij heeft geen redenb tot klagen nu zo snel op dit niveau personeel voor de bus gooien ;-)

silverleaf89 21 juli 2024 om 9:00+ 7669

Ach stel je niet aan. Ooit aan gedacht dat hij zo gefrustreerd is omdat er zoveel tijd verkwanselt is aan al de interne drama met Horner? Kan je je mss nog herinneren dat Max op een gegeven moment zei 'ik ben blij dat we tenminste weer over de auto praten'. Dat zegt genoeg. Ze zijn hun mooie voorsprong totaal kwijt geraakt en Newey is ook weg. En Horner blijft maar doen alsof alles oke is. DAAR doelt Max op.

De_Spiegel 20 juli 2024 om 20:45+ 7

Goed verwoord

F1fan4ever 21 juli 2024 om 24:39+ 108

Juist wel moeten zeggen. Dat houdt het team scherp. Max heeft Redbull ook 2 jaar veel veel geld laten verdienen. Dan mag je als het niet goed loopt ook wel je bek opentrekken.

User Avatar
Alfa arie 21 juli 2024 om 11:04+ 5406

En RedBull heeft Max ook veel geld laten verdienen lijkt me dus....

User Avatar
Gentenaar 20 juli 2024 om 19:49+ 14042

Heel normaal dat een coureur in de positie van Max dit soort dingen zegt. Keep on pushing!

User Avatar
Yachtbrokers Nederland 20 juli 2024 om 19:26+ 123

Kijk, dit lijkt op het begin van het einde van een Era RBR

User Avatar
Mask Fallen 20 juli 2024 om 19:18+ 4443

Max kan het beste vertrekken. Dit is dus de eerste grote update die niet afkomstig is van Newey en er is meteen geen progressie meer. Mooie voorbode voor volgend jaar. Norris WK 2025? Plus dat slappe gedoe rondom Perez is ook pure anti RBR reklame. Horner maakt er een zooitje van.

JamieStarr 20 juli 2024 om 19:21+ 1466

Klopt, Perez pakt ook geen punten weg van de concurrenten, maakt het voor Verstappen alleen maar moeilijker.

Pedro. 20 juli 2024 om 19:35+ 173

Dus inpakken en weg wezen, denk dat hij Marco meeneemt, naar Mercedes. Marco gaat dan de rol van Lauda overnemen. Zonder Max was rb een middelmatig team. Maar de wedstrijd is morgen en wie Max kent weet dat hij deze ook wil winnen. Nog een fijne avond.

Max#1 20 juli 2024 om 19:58+ 416

Voor Max heeft Red Bull ook kampioenschappen gewonnen dus dat 'middelmatig team' klopt niet.

JamieStarr 20 juli 2024 om 20:21+ 1466

Dat zal dus niet gaan met Marko, als die zich heeft gecommitteerd voor de komende twee seizoenen.

User Avatar
Wiesneuze 21 juli 2024 om 12:46+ 30649

@Golden Gate. In contracten staan ook de ontbindende voorwaarden, dat maakt contracten zo waardevol.

User Avatar
Golden Gate 20 juli 2024 om 20:50+ 2255

Ach, contracten in de F1 zijn net zoveel waard als pleepapier.

jaivi 20 juli 2024 om 19:12+ 2436

Beste voor max is naar mercedes. Oorzaak van deze onrust is toch horner en de domste beslissing van de eigenaar om de hand boven horner zijn hoofd te houden. Tsja dan klapt alles in elkaar. Dit gaat bij rbr niet meer goed komen

Rovig 20 juli 2024 om 19:11+ 13369

Zit Toto er misschien nog niet zover naast met zijn gevoel

User Avatar
Frans84 20 juli 2024 om 19:06+ 10438

Met andere woorden. Max luid nu officieel de noodklok over de situatie bij rbr.

User Avatar
KingAir 20 juli 2024 om 20:31+ 43002

Bim bam ... ?

De_Spiegel 20 juli 2024 om 20:47+ 7

Max probeert mogelijk zijn overstap te rechtvaardigen

User Avatar
Forzapertutti 20 juli 2024 om 19:04+ 9246

Zo... Openlijke irritaties. Dat zal de geruchten weer voeden.

Pirelliband 20 juli 2024 om 19:21+ 1931

Max is altijd gewoon recht voor de raap geweest en wind er geen doekjes om zoals andere wel doen

User Avatar
'denise' 20 juli 2024 om 23:57+ 4580

En een perfectionist die dat ook verwacht van anderen in het team

User Avatar
Mitchell 20 juli 2024 om 19:03+ 32172

Dat niet iedereen bij Red Bull de ernst van de situatie lijkt in te zien, irriteert Verstappen naar eigen zeggen niet. “Maar ik denk dat sommige mensen wel een beetje wakker moeten worden”, voegt hij eraan toe. Gevraagd wie degenen zijn die wakker moeten worden, zegt hij: “Ik hoef niet in detail te treden wie dat is.” Dit zegt denk ik meer dan genoeg ja, en dat laat ook wel zien dat de eerste haarscheurtjes toch wel zichtbaar zijn.

User Avatar
Waltpaper 20 juli 2024 om 22:21+ 3867

Het stukje lijkt ook totaal uit zijn verband gerukt. Verstappen geeft nergens aan het 'zat' te zijn. Dat ene woordje geeft een onnodige twist aan de tekst. Maar als je sec leest wat hij zegt en ook de interviews die beschikbaar zijn via o.a. F1tv, bekijkt is het behoorlijk genuanceerd weergegeven door Max zelf.

F1fan4ever 21 juli 2024 om 1:06+ 108

Soms zit de kracht van één woordje dat aan een uitspraak wordt toegevoegd en maakt meer kapot dan lief is. Maar ach. Max kan hier best mee omgaan hoor.

User Avatar
Golden Gate 21 juli 2024 om 12:12+ 2255

Hij zal op dit moment uiteraard ook niet roepen het 'zat' te zijn, maar in belang van de WK campagne diplomatiek blijven. Als de titel binnen is klinkt hij vast al minder diplomatiek.

User Avatar
Waltpaper 21 juli 2024 om 12:51+ 3867

Wat ik meer bedoel te schrijven is dat de hedendaagse media meer schrijft naar beeldvorming en niet 'meer' naar het brengen van het sec nieuws. Door het bewust toevoegen, danwel weglaten van bepaalde woorden, of gegevens. En dit is persoonlijk, maar dat zou je niet moeten willen.