Kritiek op vriendin Verstappen na 'Instagram like' op steun Piquet

21:06, 28 jun 2022
84 Reacties

Een familielid van Nelson Piquet heeft het op Instagram opgenomen voor drievoudig wereldkampioen Nelson Piquet die vorig jaar ernstige racistische uitspraken deed richting Lewis Hamilton. De vriendin van Max Verstappen, Kelly Piquet, is ook onder vuur komen te liggen, omdat ze de steunbetuiging een ‘like’ gaf.

Piquet ontvangt ook steun

De F1-teams en coureurs veroordeelden racistische uitspraak van Piquet al snel. Hamilton, die het eerste statement maakte, kreeg veel steun van de Formule 1-gemeenschap. De Formule 1 lijkt de uitspraken serieus te nemen en er wordt zelfs beweerd dat Piquet zijn toegang tot de F1-paddock ontzegd kan worden.

Op Instagram heeft een familielid van Piquet, Rodrigo Piquet Souto Maior, een steunbetuiging geplaatst en proberen uit te leggen hoe hij het voorval ziet. Piquet plaatste een foto van een oudere vrouw en schreef daarbij: “Inacinha, onze tweede oma en de moeder van mijn vader en de ziel en het hart van mijn oom! Ze noemde ons allemaal zo [Het n-woord, red.] Het is niet zo, maar het gaat om liefde. Hypocriete wereld.” Uit de tekst blijkt dat Rodrigo Piquet een neefje moet zijn van Piquet sr.

Het Instagram-account is privé, maar hierboven zie je het bericht. Er is verder weinig bekend over de identiteit van Piquet, wel schijnt hij een coureur te zijn en lijkt de familieband echt te bestaan. Kelly Piquet, de dochter van Nelson Piquet en vriendin van Verstappen, likete de foto namelijk. Onder andere op Twitter wordt Kelly Piquet raar aangekeken op de indirecte steunbetuiging. Ook zijn er mensen die het weer opnemen voor haar.

84 Reacties
User Avatar
Primarch 29 juni 2022 om 21:05+ 5741

My gawd! Wat zijn het toch een sneue stumpers bij Merc. Om zo laag te gaan om voor eigen gewin een blijkbaar al jaar oude uitspraak te verdraaien en als rasictisch te bestempelen en vlak voor Silverstone in de media te hypen en dat alleen om Hamiltons status als slachtoffer zoveel mogelijk te op te krikken in Good ol' England!!! Hij hoeft van mij niet gewond te raken, maar mag van mij z'n bolide gewoon bij de eerste bocht in de bandenstapel parkeren en over en sluiten. Russell op P3 na Max en Charles en de vernedering is kompleet voor 'sir' Lewis!

User Avatar
F1freak 29 juni 2022 om 18:31+ 242

Lekker snel.. interview uit november toch?

Ramon Beverloo 29 juni 2022 om 16:03+ 6

Althans, gevoelde 24 uur verder door alles te lezen, projecteren lijkt toch echt wel overal steeds leuker te worden. Ben jezelf een eikel(in) geweest ( ik ook hoor ), dan projecteer je het toch gewoon maar ergens anders heen. Probleem opgelost. Niemand is heilig, maar sommige publieke personen, voelen zich wel heel erg lekker in zo een rolletje. Bah trieste vooruitzichten voor mijn zoontje

Kanaloa01 29 juni 2022 om 15:57+ 81

We moeten ons eens afvragen wat erger is, een uitspraak van bijna een jaar geleden die op 2 manieren uitgelegd(vertaald) kan worden of een collega willens en wetens met 300Km p/u in de muur rijden? Na de uitspraak van Nelson Piquet vorig jaar bleef de media ijzig stil en nu wordt het vuurtje opeens aangewakkerd..

User Avatar
barry355GTB 29 juni 2022 om 11:26+ 24410

Dus dat ene woordje is gelijk aan ernstig racistische woorden van Nelson Piquet. Dan is het wel sterk overtrokken met al die malheur op social media. Een enorme storm in een glaasje water dan. Mensen zijn alleen nog maar bezig met woke zijn op social media betreffende de uitspraken van sommige gevallen.

Shadow64 29 juni 2022 om 9:47+ 4130

Tuurlijk je kon er op wachten. Lulu is een blm terrorist en een hypocriet. Ik mag hem totaal niet maar dat is wel duidelijk toch , ben dat geklaag van die kleurlingen al jaren beu.

custermans 29 juni 2022 om 9:23+ 3705

Overspannen gedoe allemaal.

Djokarijo John 29 juni 2022 om 8:14+ 5

Dit is typisch t spelletje weer van Mercedes en lewis Hamilton als je niet kan winnen op de baan dan maar buiten de baan ,en over racisme gesproken,lewis laat een blanke vrouw met tas en al rennen achter een steppende lewis !en voorgaande seizoenen de auto zwart laten spuiten ???wie is hier nou racistisch bezig

aartstyle 29 juni 2022 om 7:38+ 522

Wat een wereld mensen. Driekwart jaar geleden iets gezegd. Eruit geknipt, maar de engelsen weten het op te snorren en heel toevallig vlak voor de Silverstone GP. Nu nog ff een woke sausje erover heen en Max komt dadelijk engeland niet in. De (westerse) wereld is echt goed ziek. Laat Poetin die bom maar gooien.... ben er klaar mee :)

#Zandvoort# 29 juni 2022 om 8:00+ 1704

Hoe moeten ik dan formule1 kijken als er geen circuits meer zijn. Nou aartstyle jij doet mij wat aan.

aartstyle 29 juni 2022 om 8:02+ 522

haha, sorry. Ff boos en emotioneel over al dat gezeik op deze wereld. Ik zal me inhouden :)

#Zandvoort# 29 juni 2022 om 7:01+ 1704

Het machtsmisbruik van Hamilton door zijn bruine kleur, dat moet maar eens stoppen, het is nu goed geweest hij heeft zijn statement gemaakt we weten het nu wel. Trouwen Sire Hamilton is een halfbloed, hij heeft een Witte moeder. En moeten hem daar ook als zodanig op aanspreken. Hij moet niet zeuren over het N,woordt dat in Amerika en Afrika door zwarten zelf wordt gebruikt onder elkaar.Dus zo racistisch is dit N,woordt niet.

User Avatar
Fedal 29 juni 2022 om 5:24+ 515

Laten we eerlijk zijn...iedereen gebruikt dat woord. En vooral als het over een onpopulaire zwarte man gaat zoals Hamiltonia. Ik ben niet politiek correct dus ja...ik gebruik dat woord ook. Toen ik vroeger wel eens werd uitgescholden zei mijn moeder dat het maar woorden zijn.

User Avatar
BjornV 29 juni 2022 om 2:46+ 713

We komen terug aan in Silverstone en komen ze met een verhaal wat Nelson Piquet zou gezegd hebben. 1 jaar geleden nog wel. Komen ze net nu weer mee af voor weer sensatie te zoeken.

User Avatar
Miepie 29 juni 2022 om 6:43+ 39487

Hij krijgt in ieder geval weer alle aandacht. Iedereen valt weer over elkaar heen om hem te pleasen.

User Avatar
Sandro Sander 29 juni 2022 om 24:14+ 797

Nou dit gaat dus echt veel te ver...... Verassend.

wings33 29 juni 2022 om 24:05+ 42

Alles wat rascistisch is veroor deel ik. Ik ben kleurenblind omdat alle aardbewoners kleurlingen zijn. We leven in een meldkroes van kleuren en nationaliteiten die alle hun eigen toegevoegde waarde brengen in onze samenleving. Wat ik zeer betreur is dat dit soort uitspraken worden gedaan. Maar wat het ergst is is dat de journalistiek altijd die gene zijn die olie op het vuur gooien. Zo ook nu ca 1 jaar na dato. Zzzzz waarom nu pas ja exact slapers zijn het die op stemming makerij uit zijn. Had er toen gelijk op gesprongen! Prutsers! Zo houd je de kloof in stand! is dit wat we willen?

User Avatar
barry355GTB 29 juni 2022 om 11:37+ 24410

Dit is wat de media mensen in Engeland gaan gebruiken en wellicht zelf ook in de media hebben geholpen. Allemaal omdat ze Max in diskrediet willen brengen voor de race op Silverstone.

User Avatar
Scissmmm 28 juni 2022 om 22:58+ 18265

Hé gpblog, het zou jullie sieren als je in deze hetze niet meegaat.

F1 Zandvoort 28 juni 2022 om 22:54+ 33129

Gaan we het nu nog erger maken ernstige racistische uitlatingen? Gvd jezus zeg dan wordt ik iedere dag ERNSTIG racistisch bejegend

User Avatar
Monique Van der Horst 28 juni 2022 om 22:27+ 1028

Waar is in Godsnaam dat linkje waar je werkelijk kunt zien/horen dat Piquet sr die uitspraak doet Of is dat nu een rare vraag Van Juri Vips stond het gelijk online

Piv 28 juni 2022 om 22:25+ 4357

Triest dat mensen onder het mom van racisme, helemaal kappot gemaakt kunnen worden.

miq500 28 juni 2022 om 22:10+ 5061

De hetze is begonnen..Bedankt Hamilton,bedankt Engelse pers.Bedankt Britse psychopaten.Dit wordt een zwaar weekend voor Max,mark my words. Het is zo frappant,vlak voor de GP.Psychopaat Hamilton heeft z,n platform. Ik ben een kind van de jaren 70,opgegroeid met Lego,spelen op straat en een zandbak. Toen m.n pa z,n eerste Golf GTI kocht in 1976. Toen de kleuren tv nog 3600 kg woog.En dit alles zonder die social media,hoera! De enige social media was de draaischijftelefoon in bruikleen van de PTT om zondags Oma en Opa te bellen. Ik vervloek die social media. De haat die op dit moment naar Max en Kelly worden geslingerd. Werkelijk ongekend. Met geen pen te beschrijven.Dat zijn ook geen echte F1 fans maar de huidige generatie toetsenbordridders die fan zijn geworden door Drive to survive. Totaal geen verstand maar gewoon maar wat roepen. Zieke,zieke wereld.Wat verlang ik terug naar de 70er jaren op de achterbank van de Golf GTI op weg naar Spa. Samen met m.n Pa en de oranje koelbox.

User Avatar
Madame Leclerc 28 juni 2022 om 22:24+ 11390

Ik ben zelf in de jaren 70 geboren en kan die tijd nog goed voor de geest halen En inderdaad spelen met Lego en Playmobil,spelletjes als Annemaria koekoek en jij noemt het Behalve die telefoon met draaischijf die je in bruikleen had van de PTT was het ook niet vanzelfsprekend dat iedereen een telefoon heeft. Wanneer je iemand iets wou zeggen moest je er zelf naar toe lopen Maar nu met die smartphones en computers kan je vanaf je eigen huis, lunchroom of waar dan ook iedereen voor van alles en nog wat uitmaken. Want dat was lekker veilig. Ook het online pesten gaat gewoon door En met dat Social media kan iedereen zijn/haar mening droppen

User Avatar
barry355GTB 29 juni 2022 om 11:32+ 24410

Ik heb dat echt net zo ervaren en de politiek korrekte uitsprakenpolitie, zijn erg vervelend. Op social media hierover is het wilde westen momenteel. Gewoon zelf niets op social media hierover lezen en vooral nergens op reageren zou ik aan Max adviseren als ik zijn management was. Je doet het toch nooit goed bij dat volk.

User Avatar
Madame Leclerc 28 juni 2022 om 22:06+ 11390

Het is overigens niet te hopen dat dit tot breuk komt tussen Max en Kelly. Dat zal ontzettend sneu zijn

User Avatar
ChickenSlow 28 juni 2022 om 22:29+ 18137

Welnee.

User Avatar
Madame Leclerc 28 juni 2022 om 22:32+ 11390

Je weet tegenwoordig ooit in deze tijd. Maar ik hoop uiteraard dat die 2 lang bij elkaar blijven

User Avatar
ChickenSlow 28 juni 2022 om 23:00+ 18137

Max kennende (voor zover dat mogelijk is :-)), zie ik dat echt niet gebeuren. Althans niet voor een voorval zoals dit.

User Avatar
Turbo88M 28 juni 2022 om 22:05+ 4263

Gewoon de MB-PR machine die aan het draaien is. Interview is al van maanden terug. En dit komt toevallig nu naar buiten!

User Avatar
Ledbulllacing 28 juni 2022 om 22:05+ 13

ONGELOOFLIJK Dat mensen dit proberen goed te praten voor de duidelijk hij zei niet lewis is my N…ga ofzo het het gaat om de manier hoe het gezegd word hoe kan je goed praten bah maja niks nieuws nlse volk he koploper in de racistische wereld?.

GerritG 28 juni 2022 om 21:53+ 161

Zouden al deze mensen in het dagelijks leven ook zo zuur zijn? Jeez.

User Avatar
Miepie 28 juni 2022 om 21:49+ 39487

En weer krijgt Merc het voor elkaar om de halve wereld op te hitsen. Als het niet zo triest was zou je er bewondering voor hebben. Lukt het niet rechtsom, doen we het linksom. Wat een treurigheid als je het zo moet spelen.

Jacky 28 juni 2022 om 22:06+ 3051

Ja helemaal mee eens het masterplan ontvouwt zich. Misselijk makend.

Mike_the_Bike 28 juni 2022 om 23:42+ 4434

Sterker nog, ik denk zelfs dat ze Piquet geïnstrueerd hebben om dit te zeggen en het daarna bewust een klein jaar stil hebben gehouden.

Boer_koekoek 28 juni 2022 om 21:39+ 2142

Cancel iedereen maar. Kan mij geen biet schelen als ze een woordje zeggen. Ik kijk echt niet anders naar ze als voorheen. Bewijst alleen maar weer hoe toxic social media is.

User Avatar
Madame Leclerc 28 juni 2022 om 21:50+ 11390

Je kan beter zeggen asociaal media

Boer_koekoek 28 juni 2022 om 21:51+ 2142

Exact!

vv2000 28 juni 2022 om 21:29+ 128

Ik denk dat het het veiligste is voor Max op een persstop in te lassen in Silverstone. Kan alleen maar dingen miszeggen, wat een gedoe zeg

CL16 28 juni 2022 om 21:22+ 3519

Wat een treurig stuk tekst op die kartonnen doos ook. Of het slim is om je vader te 'steunen' als die volgens de geruchten een uitspraak heeft gedaan met racistische lading? Nee. Is dat logisch als die door heel de wereld ineens verketterd wordt? Tuurlijk. Ik vind de uitspraak van Piquet walgelijk, en hij dient de consequenties daarvoor ook wel te dragen, maar is al deze heisa niet al genoeg last? Ik denk, of hoop dat in ieder geval, dat hij hiermee zijn les geleerd heeft.

adjisok 28 juni 2022 om 21:25+ 1368

Spreek jij Portugees?

CL16 28 juni 2022 om 21:27+ 3519

Nee. Ik zal klaarblijkelijk even vervangen voor volgens de geruchten.

adjisok 28 juni 2022 om 21:29+ 1368

Nice. Nuancering is belangrijk.

User Avatar
Ton’71 28 juni 2022 om 23:08+ 8851

Goed om te lezen ,respect ??

adjisok 28 juni 2022 om 22:45+ 1368

Graag gedaan! Prijzenswaardig dat je het je niet persoonlijk aantrekt in ieder geval :-)

CL16 28 juni 2022 om 21:30+ 3519

Jazeker, bedankt dat je me er op wijst, zat er zelf ook al over te twijfelen.

Monic Armiento-Hissink 28 juni 2022 om 21:54+ 42767

Heb je de reactie gelezen onder de foto? Van verschillende mensen die wel Portugees spreken of de Braziliaanse cultuur kennen heb ik begrepen en zoals je ook kunt lezen onder de foto, is het betreffende woord geen uiting van racisme maar wordt dit onder elkaar gebruikt als een familiare benaming. Woorden die het zelfde klinken of geschreven lijken op woorden in je eigen taal hoeven niet het zelfde te beteken. Voorbeeld: in Griekenland betekent nee ja. Het Afrikaanse aftrekplaats heeft een hele andere betekenis dan in het Nederlands. De neef die hier iets probeert uit te leggen wordt daarvoor geliked door Kelly, maar bij het woord racisme krijgen sommige een rode waas schijnbaar en is elke uitleg niet meer van belang.

User Avatar
Ton’71 28 juni 2022 om 21:22+ 8851

Ik ben zo blij dat ik niet op social media zit .. Deze site is al polariserend genoeg, helaas … begrijpelijk hoor , niemand ontkomt er meer aan… maar social media is vergif !

User Avatar
Madame Leclerc 28 juni 2022 om 21:31+ 11390

Helemaal waar Ton. De sociáls zijn één grote ranzige bende. Virtuele diarree is het

User Avatar
Ton’71 28 juni 2022 om 21:41+ 8851

Maar zo is bijna alle media .. ik heb het niet over jounalisten.. maar de media an zich .. de clicks verschillen niets van de “oude” kijkcijfers.. de nos die veel teveel in dienst staan van de politiek… de commerciële in dienst van het slijk daar aarde .. en de normale burger die feitelijk niets anders wil als, huisje boompje beestje en dan betalen we graag nog “wat” belasting ook… maar als we de ellende optellen..van 10 jaar liberale leiding… kan je 50 jaar puin ruimen.

Polletje 28 juni 2022 om 21:36+ 691

Ik begrijp dat het gebruikte woord in Brazilië toch wel een andere lading heeft als de Engelse vertaling en dat het woord ook onderling gebruikt wordt tussen zowel blank als zwart en alles wat daar tussenin zit, in een eerdere reactie gaf ik al aan dat het wellicht verstandig is te wachten op de uitleg van Piquet sr. dan klaart de lucht misschien wat op... Ik vraag me overigens ook af wat de afkomst van Piquet is, heeft hij Zuid-Amerikaanse roots? Dan is hij misschien ook een man van kleur?

User Avatar
Mitchell-2 28 juni 2022 om 21:41+ 5909

Nelson piquet sr is Braziliaans/Frans (zijn moeder is/was van Franse afkomst) en zijn vader kwam uit Brazilië (brasilia).

Polletje 28 juni 2022 om 21:47+ 691

zover was ik ook, maar hoe zit het in het verdere traject, heeft hij bv. indiaans (ook foute term, maar ik bedoel de oorspronkelijke bevolking) bloed?

Polletje 28 juni 2022 om 23:53+ 691

het historisch besef was drie miljoen jaar geleden misschien nog niet zo goed ontwikkeld, je moet je afvragen of we niet beter af zouden zijn zonder....

User Avatar
ChickenSlow 28 juni 2022 om 23:42+ 18137

Waarom?

Polletje 28 juni 2022 om 23:37+ 691

ruim drie miljoen jaar of een paar honderd jaar, zit wel enig verschil in lijkt mij

User Avatar
ChickenSlow 28 juni 2022 om 23:05+ 18137

Waar ligt de grens dan? Niet lullig bedoeld, maar is het slavernij verleden dan ook niet erg ver terug? Oprecht interessant.

Polletje 28 juni 2022 om 22:35+ 691

dat klopt, maar dat is wel erg ver terug...

User Avatar
ChickenSlow 28 juni 2022 om 22:26+ 18137

In essentie zijn we allemaal afkomstig uit Afrika.

Polletje 28 juni 2022 om 22:02+ 691

Misschien komen we er de komende dagen nog wel achter, deze storm gaat voor het weekend nog niet liggen ben ik bang....

User Avatar
Mitchell-2 28 juni 2022 om 21:53+ 5909

17e eeuw was het naar wat ik gevonden heb bijna allemaal uit Frankrijk (piquet, picquet etc), maar het zal vast nog heel veel verder gaan.

User Avatar
Ton’71 28 juni 2022 om 21:49+ 8851

@polletje 21:36 Dus als het in zijn cultuur zit , is het wel acceptabel? En hier ligt de crux…. Niemand weet meer wat binnen de kaders is… of zelfs waar de kaders te vinden zijn… je weet het zodra je erover heen bent gegaan… BULL- POEP.. We zijn allemaal mensen … en geen labels .. niet Hey daar loopt een lid van de lgtbhiqdghujjnhj+ vereniging .. nee , Hey daar loopt een mens ! Hoe moeilijk kan het zijn !

Polletje 28 juni 2022 om 21:57+ 691

Ik probeer te beredeneren dat het een taal issue kan zijn en dat Piquet het totaal anders bedoelt als dat het in het Engels vertaald wordt. Als je de Engelse vertaling neemt en hij bedoelt het ook zo, zit hij behoorlijk fout. Als de Engelse vertaling niet is wat hij bedoelt, kan hij dat wellicht nader verklaren. Het hele woord moet in Brazilië misschien heroverwogen worden, maar daar ga ik gelukkig niet over.

Polletje 29 juni 2022 om 24:19+ 691

en dat is je goed recht!

User Avatar
Ton’71 28 juni 2022 om 23:54+ 8851

Iets wat ik niet in pacht heb, helaas .. dus ik weet ook de oplossing niet buiten mijn mening verkondigen…

User Avatar
Ton’71 29 juni 2022 om 10:08+ 8851

Ik weet tegenwoordig niet eens wat er allemaal nog inzit als ik eerlijk ben

User Avatar
ChickenSlow 29 juni 2022 om 24:09+ 18137

Nou als we die afkorting steeds langer maken, heeft uiteindelijk ieder persoon weer zijn eigen label. Dan zijn we er ook.

User Avatar
Ton’71 28 juni 2022 om 23:49+ 8851

Het liefst elk label… lgbthiq+fghgftj afschaffen … mensen .. dat zijn we allemaal

User Avatar
ChickenSlow 28 juni 2022 om 23:21+ 18137

Als we racisme afschaffen is het zo de wereld uit :-)

Polletje 28 juni 2022 om 23:47+ 691

Eens, ik geloof ook niet dat we van al het benoemen beter worden, maar het probleem is, dat veel mensen niet met vrijheid/blijheid kunnen leven en intolerantie overal op de loer ligt, ik kan mij voorstellen dat je, als je tot een "kwetsbare" groep behoort, je je veiliger voelt met dat label. Er kan dan ook wetmatig op geacteerd worden, iets dat helaas vaak genoeg nodig blijkt. Wat mij betreft hoeft het niet, maar ik heb ook vrienden die 's-avonds laat angst hebben om buiten te zijn en dat alleen vanwege hun geaardheid, dus wat is wijsheid...

User Avatar
Ton’71 28 juni 2022 om 23:03+ 8851

@polletje Ik begrijp je , echt waar.. maar om de moeilijk vindbare kaders voor iedereen tegelijk te krijgen is alsof je katten moet hoeden.. das niet te doen.. De oplossing is juist minder labels voor alles.. als je ziet hoeveel labels ik heb ontvangen in de afgelopen jaren.. je wil het niet weten.. maar van geen één ben ik er beter geworden…

Jacky 28 juni 2022 om 21:59+ 3051

Ja maar als de betreffende groep zelf zo genoemd wil worden en de aandacht opeist.en de niet tot de groep behorende hun wil oplegd dan wordt het toch al ietwat problematischer.

User Avatar
Ton’71 28 juni 2022 om 23:28+ 8851

Alles “in de extremen” zal tot problemen leiden..

User Avatar
Anti44 28 juni 2022 om 21:18+ 1374

Sinds wanneer is je vader steunen verboden? Man man man

User Avatar
Madame Leclerc 28 juni 2022 om 21:18+ 11390

Een nieuwe soap is begonnen

User Avatar
DJ Flat Spot 28 juni 2022 om 21:13+ 20033

Boycotten lost niks oo. Hetzelfde als wegstoppen / wegkijken .

User Avatar
Mitchell-2 28 juni 2022 om 21:12+ 5909

Kan deze heksenjacht nu stoppen. Het punt is toch wel allang gemaakt in deze dag lijkt mij?.

Rationale 28 juni 2022 om 21:22+ 7703

Ik denk dat het Lewis om Max te doen is. The UK press zal Max natuurlijk uitspraken willen ontlokken en dat is waar Hamilton het om is te doen. Benieuwd hoe Max dit gaat aanpakken. En wat een laffe zak is Lewis toch. En dat de pers dit niet doorziet en wat meer doorvraagt over de timing van Lewis dit nu naar voren te brengen. Echt weer typisch!

User Avatar
Red Rooster 28 juni 2022 om 22:39+ 12177

Lewis heeft dit niet naar voren gebracht dus je hele verhaal slaat nergens op.

User Avatar

Niet Hamilton zelf, klopt. Maar het is Andrew Benson die het balletje aan het rollen heeft gebracht, 1 van de ergste riool journalisten in de F1, en een grote Hamilton hooligan.

Rationale 29 juni 2022 om 9:54+ 7703

Hij, Lewis, heeft toch echt zelf getweet. Dat doet ie met een reden.

Frans Kamstra 28 juni 2022 om 22:11+ 18505

Deze jacht van de Mercedes propaganda machine stopt pas als max schade aangedaan is of gecanceled is.

Jacky 29 juni 2022 om 8:27+ 3051

@ Mitchell, oei dat kan natuurlijk niet "heksenjacht". Wel een beetje respect voor onze schoonmoeders. ??

Nummero uno 28 juni 2022 om 21:12+ 2008

Zal die oom ook ff liken wat een gezeik zeg !!